The Koç School

KOÇ OKULU

İngilizce

 

Akademi ve Ötesiyle…

Koç Okulu Lise İngilizce Bölümü, dünyanın dört bir yanında edinilmiş farklı eğitim deneyimlerini buraya taşıyan, tamamen kalifiye ve akredite 17 akademik personelden oluşur. Öğretmenlerimizin bir çoğunun Eğitim ve/veya İngiliz Dili ve Edebiyatı dallarında yüksek lisans eğitimi ve halihazırda tamamlamış oldukları ya da şu an devam ettikleri doktora eğitimleri vardır. Akademik başarılarının yanı sıra çok sayıda öğretmenimiz IB İngiliz Dili ve Edebiyatı A sınav yetkilisidir.

Akademik personelimiz, öğrencilerimiz üniversitedeki akademik programlarına hazırlanırken onların ihtiyaçlarını karşılamak adına eşsiz Koç Okulu Standartlarına Uygun İngilizce (KSES) müfredatını uygulamaktadırlar. Bu müfredat 11 ve 12. Sınıfta IB programını tercih eden öğrenciler için sağlam bir temel oluştururken, KSES müfredatıyla devam eden öğrencilere eğitim dili İngilizce olan yurt içi ve yurt dışı üniversitelerde İngilizce’de başarılı olmak için gereken araçları öğreten alternatif ve bağımsız bir 11 ve 12. Sınıf dersi işlevini görür.

KSES, öğrencilerin akademik potansiyelini geliştirmeye yardım etme ve okuma, konuşma, dinleme ve yazma becerileri doğrultusunda akıcılığını artırmaya odaklanan edebiyat temelli bir müfredattır. KSES, öğrencilere müfredata eşit erişim ve katılım sağlamanın yanı sıra bağımsız çalışma fırsatları yaratmak için titiz bir değerlendirme ve geri bildirim sürecine oturtulmuş, net bir şekilde tanımlanmış ve iletişimi yapılmış akademik standartlar kullanır.
Bu şekilde öğrencilerimizin onları bekleyen profesyonel ve akademik zorlukları aşabilecek özgüvenli ve İngilizce’yi akıcı bir şekilde kullanabilen kişiler olmasına yardımcı oluruz.

KSES standartları bilhassa öğrencilerimizin akademik ve yaratıcı yazma becerilerini, sözlü sunum becerilerini, çok disiplinli İngilizce dinleme ve okuma yeterliliklerini ve belirleyecekleri birçok akademik ve kişisel hedefi gerçekleştirmeleri için özgüvenlerini geliştirmeye yardımcı olmayı hedefler. Bu yüzden öğretim ve öğrenme, işbirliği becerilerine, yaratıcılığa, çağdaş medya ve bilgi çalışmalarına odaklanmanın yanı sıra yakın okuma, açık fikirlilik ve kişisel mantık yürütme ve içgörünün değerini pekiştirmeye de önem verir.

Materyal tercihlerimiz öğrencilerimizin ihtiyaçlarını ve ilgi alanlarını yansıtır ve geçmişi tanıma ve geçmişin değerini bilmekle günümüzle bağlantı kurma arasındaki dengeyi bulmaya çalışır. Üzerinde çalışılan yazarlar arasında Shakespeare, Dickens, Satrapi, Whitehead ve Ngozi Adice gösterilebilir. Bunun dışında farklı türleri kapsayan edebi olmayan çağdaş metinler ve tarzlar öğrencilerin küresel meseleleri keşfetmesine ve bunların önemini daha fazla anlamasına fırsat yaratırken bireysel dijital medya okuryazarlıklarını da geliştirir.